söndag 11 september 2011

Norrköping

Igår åkte Melina och jag in till Norrköping som sagt. Det blev att stanna till i stan direkt när vi kom fram för en fika i den underbara solen med Danira och Ena. En efterlängtad Ena som är alltid lika rolig att träffa. Vi satt där ett bra tag, tills Danira och jag begav oss hem till henne.

Melina och jag somnade lite på eftermiddagen hållandes om varandra, hur mysigt som helst! Runt 20 tiden så kom Zcat och Agnesa och joinade. Vi satt mest och snackade skit om allt om inget, åt massa gott, lekte med Melina och flummade. Det har varit en välbehövlig helg för mig del, men en massa underbart folk.
Verkligen älskar vännerna jag har (the close ones), det är verkligen kvalitet och inte kvantitet som räknas! För de ställer upp oavsett vad och oavsett tid på dygnet, det är äkta!

Nu är Melina och jag hemma och har precis ätit, ska leka lite och trötta ut oss ännu mer och sen ska vi sova lite eftermiddag. En skön och mysig söndag.

Inga kommentarer: