lördag 10 september 2011

Världens bästa tjejer!

Igår så kom bror hit, så vi pysslade och lekte med Melina. Runt 17 tiden så plingade det på dörren, där stod en Sanna och en Matilda helt oväntat i dörren. De kom in och var här ungefär en timme, då gjorde jag iordning Melina och mig själv för lite sen lunch inne i stan. Det blev att sitta på Hugos uteservering i solskenet, men med tjocka kläder dock.

Hann bara få skjuts hem för att duscha och göra iordning mig på nytt. Runt 20 så åkte jag och hämtade tjejerna för lite bio inne i Linköping. Mamma och pappa var snälla och var barnvakt, om man nu kan kalla det då Melina sover.
Det blev att se Final Destination 5 som var riktigt bra! Med dessa två underbara så har jag tur med filmvalet i alla fall, haha.
Kom hem strax efter 00 och somnade inte förrän vid 06 imorse. Nu är jag lagom trötter, men ska packa iordning det behövliga och bege mig in till Norrköping med Melina för att spendera lördagen och söndagen där med många andra underbara brudar. Mysigt!

Inga kommentarer: