söndag 18 september 2011

Lördag, söndag

Denna helg har bestått utav MYCKET blandade känslor. Ibland så känner man sig på topp och tänker att "jag klarar mig hur bra som helst, jag vet hur bra jag är" och ibland så tänker man "jag förtjänar inte det här, det gör så jävla ont", sen gråter man i timmar.

MEN, jag här ändå på ett sätt fått mitt avslut nu så jag känner att jag kan ta steget ut och gå vidare sakta men säkert..

Min lördag började med att gå upp tidigt och åka in till Ikano med mamma. Jag fick en kofta och två leggings utav henne. Direkt efter det hann jag bara byta bil och ta Oscars bil in till Skänninge. Vi satt hemma hos honom i timmar och pratade ut om allt och det känns skönt. Jag är glad över att jag är så pass stark och mogen att jag kunde gå därifrån och skiljas åt som vänner och veta vart vi har varandra, trots att vi inte är tillsammans. Det kändes skönt, samtidigt som det var det jobbigaste jag någonsin gjort. När jag klev ur bilen efter att han skjutsade hem mig och verkligen sa hejdå, då brast jag ..

Som tur var så fick jag inte mycket tid till att tänka på det. Hann bara piffa upp mig lite och åka hem till Elin på kräftskiva med lite folk. Vi pratade om allt möjligt, skrattade, sjöng och bara var.
Jag bestämde mig runt 21 att lämna alla fulla och glada människor, då jag var nykter, för att åka in till Linköping med grabbarna lite sådär spontant.
Blev att tralla runt inne på Sliver, Harrys och Riva. Vi dansade, umgicks, de drev med mig och slängde fram en massa gåtor som jag skulle lösa, MEN lyckades inte .. Jag har en underbar kusin som får mig att skratta, han är verkligen bra han!

Idag har jag mest tagit det lugnt. Var hos några vänner till mamma och pappa och senare så åkte jag hem till Ajla och tittade på Fast5 IGEN, så jäkla bra!
Det känns sjukt tomt utan Melina! Längtar efter att åka och hämta henne imorgon bitti, ska gosa ihjääääl med henne!
14 ska vi iväg och simma och plaska i simhallen.

Gud vad långt detta blev, men that's it. Nu ska jag somna till någon serie eller film. Godnatt!






Lite bilder från kräftskivan också dårå..

2 kommentarer:

azra sa...

beundrar hur stark du är :)

nermanatahirovic sa...

Tack? :) eller vad man ska säga, haha