måndag 5 september 2011

Vårdcentral och kurer

Här är den fina ramen jag köpt där jag ska ha en massa bilder på Melina. Texterna och orden som står i olika stilar och storlekar på, är på själva glaset. Den är hur fin som helst! Ska framkalla bilder snart, så jag kan sätta in bilder och sätta upp ramen. Kommer bli superbra!

Har även fått lite inspo angående inredning, så funderar på att göra om hela rummet här. Så vi får se hur det blir med det.

Hela dagen idag har bestått av att ta hand om min lilla ängel. Var på Vårdcentralen med henne på eftermiddagen, då jag fick reda på att hon åkt på en ordentlig förkylning. Så har köpt nässpray och lite ny Alvedon. Hoppas att hon blir bättre snart, gör ont i hjärtat att se henne känna smärta.

Nej nu ska jag titta på lite SATC och sen ska jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!! you're so pretty and so are ur little girl.. but how did you get so skinny after the birth? its not like u were fat or something..
xoxo

nermanatahirovic sa...

Hey.
Thank you. I don't really know, I think it's because of all stress and everything revolving around the birth. I haven't done anything special. :)