måndag 26 september 2011

När ljuset inte vaknat än

Har varit en lugn och skön dag idag! Melina åkte vid 11 imorse och ska hämta henne imorgon bitti, så vi kan gosa och busa.

Blev i alla fall att storstäda och efter det sov jag en stund. Innan det var dags att göra iordning mig för att hämta Matilda och Sanna och äta lite mat på Hugos. Vi satt och pratade en massa, tills vi släppte av Matilda hemma hos sig och vi två åkte vidare hem till Elin för Idol och Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami är ju en gudinna, underbar människa!

Nu försöker jag hitta någon film att titta på och sova. Men innan det lyssnar jag ihjäl mig på Melissa Horns nya album, alltid lika bra låtar och fina texter. Man känner verkligen igen sig i det mesta, speciellt just nu .. Usch.

Nej men sov gott då!

Inga kommentarer: