söndag 25 september 2011

Sometimes, I get a good feeling

Känns som att jag har alldeles för mycket att fokusera på nu för tiden, än att sitta här och kladda. MEN, ibland så dyker det en lucka upp (som nu) då jag kan vara "social" på bloggen.
Spenderade min fredag i Norrköping med Melina och tjejerna där. Träffade en otroligt efterlängtad Emilia som jag var som fastklistrad vid förra våren/sommaren. Åt sjukt god mat, spelade quiz och skrattade i mängder!
Gårdagen blev sjukt lugn. Velade mellan att stanna hemma på kvällen och att åka in till Jönköping och festa med en massa folk, men jag kände att jag inte träffar Melina så mycket nu så jag stannade hemma med henne. Till slut blev det att titta på fotboll i Borensberg med Meliiisen, Dino och Alen. Efter det kom det lite folk hem till oss. Likaså idag, så är det lugnt. Ibland behövs även det, att varva ner lite.

Nästa vecka har jag inget inplanerat, då jag nu för tiden inte tycker om att planera för mycket. Tar en dag i taget och lever i nuet. Perfekt!

Inga kommentarer: