fredag 8 juli 2011

Det går bra nu

Det är nästan lika bra väder idag som det var igår, dock tittar inte solen fram lika mycket. Men vad gör det om hundra år?

Oscar och jag har pratat länge om att åka iväg någonstans innan han flyttar och igår så kollade han på en massa resemål och jag en massa härifrån. Då vi inte sågs igår.
Vi har bestämt oss att vi ska åka, men vet inte vart. Vi vill någonstans fint och dit där man kan njuta och vara, inte till något party ställe eller liknande, utan någonstans fiiint och vackert. Okej, det ska inte vara värsta tråkigt och pensionärsaktigt, haha. Men inget ungdomsställe där en massa fulla och bakfulla ungdomar virrar omkring 24/7 typ.

Pratade med min kusin Alisa som bor i Sarajevo igår och det kändes skönt att prata med henne. Hon är verkligen en sån som förstår allt! När jag pratade med henne så insåg jag att jag faktiskt saknar att åka ner till Bosnien och träffa lite folk, bland annat henne. Jag var ju inte där förra året och åker inte i år heller. Men nästa år så är jag nästan bombsäker på att jag ska ner. Vore även roligt om Oscar kunde följa med!


Ikväll ska vi ses och det ska bli mysigt. Längtar faktiskt efter mitt lilla hjärta!

Inga kommentarer: