onsdag 13 juli 2011

Planering och sådär

Har haft underbara dagar de senaste dagarna. Vi har varit nere i sommarstugan och badat, solat, ätit gott, spelat en massa spel, fiskat kräftor och umgåtts. Jag är så jävla glad nu för tiden och jag älskar det!

Idag så ska jag hämta Melina runt 18 tiden och jag läääängtar tills dess! Vi två ska gosa och mysa tills hon somnar, för idag är det våran dag och bara vi två ska goseligosa.

Nu har Oscar och jag bestämt oss för en resa till Malta, det kommer att bli så bra och så underbart att åka iväg! Jag längtar redan.
Oscar har varit där innan och säger att det är hur fint och helst och alla bilder gör mig ännu mer sugen och glad över att vi ska just dit! Även skönt för mig som är van att åka iväg någonstans varje år, att åka i år eftersom jag inte åkte förra året. Det ska bli skönt!

Nog om allt detta, nu ska jag sätta igång med en rejäl storstädning!

Inga kommentarer: