tisdag 26 juli 2011

Problem med texten

Förstår inte vad som är felet, men det går inte att ändra typsnitt eller ändra textstorleken? Sen kan jag inte heller publicera inlägget förrän jag gått in på google chrome istället för vanliga Internet, jävligt konstigt!

Har varit hos farbror och faster ikväll och Melina fick en jätte söt tshirt och en jätte gullig leksaksmobil som var rosa-lila och sen rosa mobilväska till. Hon är så bortskämd och det märker man, men hon förtjänar allt i världen och bara det bästa är gott nog till min lilla prinsessa.
Kan bara tänka mig hur mycket grejer mamma och pappa kommer ha med sig från Bosnien och Kroatien och även från släktingar som skickat med grejer därifrån, vet redan en del.
Längtar efter nästa sommar, för då ska vi två garanterat åka ner en sväng och hälsa på alla där nere också! Mysigt ska det bli :)

Nu ska jag lägga mig alldeles strax och somna till något avsnitt av Svensson-Svensson, en av tidernas bästa tv-serie!

2 kommentarer:

D sa...

Melina kommer bli typ något med teknik iallafall så galen som hon är i det. Haha lilla tuggmonstret!!

nermanatahirovic sa...

Hahahah aaa hon är fööör söt!!! Min lilla ängel :D