lördag 30 juli 2011

I feel safe with you

Oscar åkte hem för ett litet tag sen. Jag har hunnit packa ner lite grejer, då vi ska göra lite i Norrköping. Vi ska bland annat åka till badhuset, fika, ha filmkväll, gå ut och bara njuta av vad livet har att erbjuda. Ska bli så roligt att åka och bada med Melina!

Ikväll har vi som sagt gjort eget vitlöksbröd och det var verkligen vitlök på. Kommer lukta vitlök i käften i minst en månad. Men tur att den jag pussar på också åt det, annars hade det varit vidrigt.
Jag fick även rycket att jag ville göra något med mitt hår igen, så Oscar har gjort slingor i det och det blev faktiskt bra. Vet dock inte hur länge jag kommer ha det ljust, för jag hatar utväxten. Men vi får väl se.

Nu ska jag sova. Ska fixa lite imorgon med mer packning och sen ska jag även hinna städa lite! Godnatt.

Inga kommentarer: