fredag 29 juli 2011

Mysiga soliga dagar

Det har varit varmt och ganska soligt de senaste dagarna. I förrigår så satt jag ute i trädgården och njöt av solen! Efter det kom hjärtat och hämtade mig och vi drog vidare till sommarstugan där vi njöt ihop. Vid sex så hämtade jag Melina och vi gooosade nere i stugan tills det att hon somnade, då satt Oscar och jag tillsammans med Lasse, Emma och Crille och snackade och spelade tärning.

Igår blev det att hjälp till i skogen med att hugga ner träd och bära. Efter att det var klart tog jag ett skönt dopp i Boren ensam, Oscar fegade ur. Vi åkte till Skänninge efteråt eftersom vädret blev sämre och precis som igår hämtade jag Melina och gosade en massa tills hon somnade.
Idag gosar vi ännu mer och hon är så alert den lilla tokfian. Har rullat runt, småkrypt och pratat en massa sen hon vaknade runt 9 imorse.

Idag blir en lugn dag, då vi två ska till Norrköping imorgon.

2 kommentarer:

D sa...

Så det blir imorgon? Tack för infon. Jävla mupp haha. Längtar efter er <3

nermanatahirovic sa...

hahaha, OJ! tänkte inte på att säga det till dig, KONSTIGT nog då vi ska till just dig..hahahah.
Och vi längtar <3