söndag 24 juli 2011

Liseberg

Har tillbringat min helg i Skänninge, förutom idag då! Håller på och ska storstäda nu när Danira, Zcat och Alen har åkt till Norrköping.

I fredags så tog hjärtat och jag det bara lugnt, åt god mat och umgicks. Igår så vaknade vi tidigt och hämtade upp de tre ovan nämnda musketörerna och begav oss till Göteborg och Liseberg. Det var en minst sagt rolig och underhållande dag! Det är fan roligare att vara där när det regnar och har sig, berg och dalbanorna går mycket fortare och man utmanar ödet lite mer. Adrenalinet pumpade lite extra när man satt uppe i Atmosphere då, haha.
Jag kom i alla fall hem med en vinst och jag vann 2 kg marabou, efter mycket om och men och suckande. Så vann jag till sluuuut!

På hemvägen var alla verkligen dyngsura och vissa åkte i trosor och tröja och andra i kalsoner och tröja för att alla kläder var genomblöta. Så när vi skulle äta fick vi ta första bästa MC'D som hade drive in.

Nu ska jag som sagt storstäda och sen kommer Oscar hit och efter det ska jag hämta min underbara dotter som jag saknat enooormt mycket!!!

Inga kommentarer: