lördag 16 juli 2011

Kusin hela dagen och kvällen lång

Igår när Melina hade vaknat, så gick vi upp och åt. Satt ett tag och lekte och gosade och sen runt 12 tiden så gick vi över till mina kusiner då Mensura hade med sig sina två små söner. Vi var där enda fram tills dess att Melina skulle sova och det var hur kul som helst att se de två små på snart 2 år och 5 år visa så mycket kärlek gentemot Melina!

Idag har Melina och jag gosat massssssor. Hon har dock sovit lite, då hon haft väldigt lite feber och har hosta. Tar hand om min lilla prinsessa för fullt, men just nu verkar hon må bra och har ingen feber alls. Underbar är hon.

Om ett litet tag så kommer Oscar och gör oss sällskap. Det ska bli mysigt det också!

Haha, det är så himla skrattretande och roande, men samtidigt väldigt irriterande, hur en människa kan vara så naiv. Hur man kan försöka smutskasta en mamma, det vill säga mig, och försöka få folk att tro att jag inte tar min dotter i första hand. Men jag säger som så, att sanningen kommer fram precis som den gjorde förra gången. Jag älskar min dotter och tar alltid henne först. Sen om folk tror annat, eller i detta fall en person (som för övrigt säkerligen har påtryck och väldigt mycket inflytande utav en annan person), det är hans eller rättare sagt deras egna problem.

Jag älskar mitt liv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU är en bra mamma :))

nermanatahirovic sa...

Tack:)