onsdag 6 juli 2011

Kan inte klaga

God morgon va!

Så himla tråkigt att det ska vara så mulet och äckligt. MEN, det positiva är att det fortfarande är varmt ute. Dock känns det konstigt att gå ut med bara ben och armar när det inte är någon sol, men vem bryr sig?

Jag mår så bra just nu, förutom att jag har sjukt ont i magen och knappt någon aptit. Utöver det är jag förkyld, snorar, har halsont, hostar och huvudvärk. Men man lever bara en gång, så jag klagar inte. Därför säger jag att jag mår kanon och svävar på moln just nu!


Jag har min underbara pojkvän och vi har en massa tid med varandra nu, förutom på dagarna när han jobbar. Men då har jag ensam tid med Melian och leker för fullt med den busen, som förövrigt har kommit in i den perioden där hon ska pilla på precis allt och stoppa ALLT i munnen. Så det gäller att vara uppmärksam! Haha, mitt älskade busfrö!

Inga kommentarer: