torsdag 7 juli 2011

Kärleken växer

Jag är inte den som kan sitta och säga att jag har eller har ett perfekt förhållande, då jag inte har haft det.
Oscar och jag har gått igenom mycket, väldigt mycket. Han har stöttat mig när jag haft det som jobbigast och stått vid min sida trots allt som kommit upp och blivit. Precis som jag har förlåtit och gått vidare med saker som vi gått igenom och som har sårat mig med.

Jag säger att vårat förhållande inte är perfekt, för det är inget förhållande. Man hittar saker att tjaffsa om mer eller mindre ofta, det kan vara små saker som är skit saker, eller större saker som är mer känsliga.

Men jag är glad att jag tagit de beslut jag tagit. Vi har blivit så mycket starkare tillsammans. Det finns nog ingen kille på denna jord, som kommer kunna ersätta Oscars plats i mitt hjärta.
Även om vissa saker fortfarande vilar lite i luften, så har vår kärlek blivit så mäktig!

Jag är så glad och tacksam!

Inga kommentarer: