tisdag 19 juli 2011

Så glad, så lyckliiig

Min lilla söta sjukling ligger och sova nu och det är så himla synd om henne! Men det verkar som att hon börjar komma på bättringsvägen och det är underbart. Hon är så himla hes och hostar, men förhoppningsvis är det över inom kort, börjar nästan gråta när jag hör henne och ser henne hosta :(

Idag så åkte Danira och jag in till Linköping och jag köpte med mig en MASSA grejer till Melina och även lite till mig själv.
Sen fick Melina en jätte söt vägglampa som är en rosa blomma, svinsöt!!

När vi kom hem från Linköping så åkte jag och hämta Melina och kort därefter kom Oscar hit. Vi lagade fajitas, busade med Melina, umgicks alla fem och tog det mest lugnt. En skön tisdag faktiskt.

Nu ska jag ta och sova, är sjukt trött! Väntar bara in ett samtal från hjärtat när han kommit hem. Underbar är han!

2 kommentarer:

D sa...

Juste glömde ju ta kort på lampan så jag kunde visa mamma kom jag på nu. Haha

nermanatahirovic sa...

Haha
Jag kan ta kort och skicka nu :D