söndag 3 juli 2011

Shopping och mys

Igår så åkte hjärtat och jag in till Linköping och spenderade ett antal timmar där. Jag fick med mig hem två tröjor till mig, två halsband som jag köpte till mamma och sen en jätte gullig sjömans mössa till Melina!
Vi åt på IKEA och där stötte vi på Philip och Julia, så vi satt och åt med de och pratade lite. Det var trevligt.
Oscar skjutsade hem mig och väl hemme bytte jag bara om till något varmare och åkte hem till Emir för att äta lite grillat lamm och annat gott! Satt och umgicks med allt folk där ett tag tills jag skulle till Skänninge för lite kvällsmys.
Vi åkte in till Mjölby för att hämta kinamat, men först klickade vi lite. Jag kunde vunnit lite pengar, men Oscar lurade mig typ, haha.
Väl hemma hos honom igen, så tittade vi på film och myste. Jag kom hem strax efter 01.

Idag ska jag hämta Melina och jag har saknat henne sååååå mycket!!!!!

Inga kommentarer: