onsdag 20 juli 2011

En del att se fram emot

Åh jag vaknade med ett leende imorse. Bland annat för att Melina låg bredvid mig och sov och hon var så himla söt när hon låg och små snarkade. Men även för att det känns som att man har en del att se fram emot nu.

Oscar och jag skiter i att åka iväg en vecka nu, utan sparar det till vintern istället. Då blir det förmodligen något lite "bättre" så som Miami eller Thailand.
Så vi ska i alla fall iväg på en spaweekend som han bjuder på mig i Nynäshamn över en hel helg (så himla underbar!). Sen så ska vi bland annat iväg till Göteborg på lördag också och vi kommer vi förhoppningsvis att hitta på lite mer innan han flyttar.

Kan inte förstå att det är ungefär en månad kvar tills han verkligen ska flytta .. Men, det kommer att gå bra förhoppningsvis. Ett bra test för att se om det är ett förhållande som är värt att kämpa för och som kommer att hålla, oavsett vad.
Vi har redan gått igenom en hel del, som många andra inte har, och det har vi klarat oss igenom.
Jag tror på oss och det kommer säkert att bli bra, oavsett vad!

Inga kommentarer: