torsdag 21 juli 2011

Sommar och utlandet

Vart tog sommaren vägen? Gud så tråkigt vädret har varit för länge nu, det är så himla ledsamt. Man vill ju ha lite sol och bad och solbrända ben, klänningar, linnen, shorts och så vidare.

Jag åkte inte utomlands förra året, då jag hellre flyttade till Norrköping och jobbade. Jag ska inte åka någonstans i år heller (förutom i vinter förhoppningsvis då) och det känns riktigt tråkigt. Vi skulle ju åka bort, Oscar och jag, men vi sparar det.
Fast jag har lite annat att se fram emot och jag har en fantastisk familj, fantastiska vänner, en underbar pojkvän och en bedårande dotter, så jag klagar inte!
Nästa år så ska Melina följa med till Bosnien förhoppningsvis, så hon får ta del utav mina rötter och där jag har spenderat mina somrar. Jag har så mycket att se fram emot tillsammans med henne.

Dessutom är det minst lika roligt att åka lite överallt inom Sverige när man kan också, så länge det är med rätt sällskap och det är det enda sällskap jag har runt omkring mig nu för tiden.

Inga kommentarer: