söndag 19 juni 2011

Äntliiigen

Igårkväll så råkade både Oscar och jag somna till och jag vaknade av ett ryck vid halv ett inatt, så Oscar åkte hem och jag deckade. Var så sjuuuukt trött!

Nu på morgonen så har jag storstädat hela övervåningen, allt är skiiinande rent!
Men det jag ser allra mest fram emot är att få träffa min ängel idag. Har saknat henne enormt mycket! Ska mysa med henne hela dagen lång!

Oscar och jag har bestämt att inte ses idag för att hinna längta lite efter varandra. Det är verkligen skönt att man kan säga till att man vill vara själv och inte träffas, utan att det ska tas på fel sätt. För då hinner man ha lite egentid och pyssla med annat och samtidigt kunna sakna. För jag skulle inte klara av att träffas varje dag, hela tiden. Okej, sen när man flyttar ihop och skaffar en familj och så vidare. Men även då har man ju sitt jobb och annat som kommer emellan.

Jaja, nu ska jag lägga mig och viiiila! Innan jag ska åka och hämta min prinsessa!

3 kommentarer:

Elvisa sa...

Hon bara liknar dig mer ocher för varje månad som går:) världens sötaste unge har du alltså!

nermanatahirovic sa...

tack ska du ha!! :)

elena. sa...

Hej. Följde din blogg för jätte längesedan (kad si imala na blogg.se)och vet inte ens hur jag snubblade in på den här nu ahah. Ser att du fått en dotter, hon är otroligt söt mashallah ! :D nek vam je sa srecom!