tisdag 28 juni 2011

There is nobody like you

Blev en skön och mysig dag i Norrköping igår. Med fika, tacos och en massa bilder att se från Alens och Daniras Spanien resa. Närmare 700-800 bilder ungefär!
Jag fick en ring, ett skal till min telefon och sen en haklapp till Melina som det står "Melina" på, skitsöt!

Efter att vi kom hem, vilket var runt 20, så var mamma och pappa snälla och tog hand om Melina tills hon somnade och jag åkte ner till Oscars sommarstuga en snabbis för att gratta Petra som fyllde år.
Vi åt grillat och satt bara och snackade en massa skit. Det var mysigt!
Jag kom hem redan runt halv 11 och somnade näst intill direkt. Var så jäkla trött!

3 kommentarer:

indira sa...

Hej!
Jag undrar hur du kunnat gå ner i vikt s¨å mycket efter att du fått barn? Jag fick min dotter för ca 4 veckor sedan. Jag gick inte upp så jättemkt i vikt men lite mage har man ju fortfarande.
får ju inte banta pga amning, men hur gick du ner i vikt? kan du inte skriva ett inlägg om det?:)

/Indira

D sa...

<3<3

nermanatahirovic sa...

Indira:
Hej!
Oj, jag vet inte om jag har lust att skriva ett inlägga om min vikt och min kropp. Det är inget jag håller på med eller så ..
MEN, jag har inte gjort något speciellt faktiskt. Jag har bara rasat ner i vikt. Anledningen till det hela kan vara att jag har haft så mycket stress och oro i mitt liv på senaste tiden, att det har satt sig fysiskt på mig och att min kropp inte orkat med det.


Men sen är det även att jag tänker på hur mycket jag äter och vad jag äter. Jag äter hellre flera gånger om dagen och små portioner än att äta jätte mycket per måltid.

Hoppas att det hjälpte dig lite i alla fall! :)