torsdag 16 juni 2011

Härliga dagar

Igår så färgade jag håret och det blev inte bra enligt mig, men enligt alla andra blev det "skitsnyggt". Men egentligen orkar jag inte bry mig, bara att jag alltid får en jävla panik över det, haha.

Sen så åkte jag in till stan för ett möte och efter det mötte jag upp Ilda och Nina. Vi satte oss på Ubbes och fikade, åt och pratade. Ilda följde med mig hem sen för att träffa Melina. Melina fick ett par jeans och ett linne som var hur gulligt som helst! Efter det åkte vi till ett par kompisar till mamma och pappa och avslutade kvällen där. Det var en trevlig dag.


Idag har jag myst och lekt med Melina, sen ringde Nina och kom hit en sväng. Hon åkte precis. Nu ska jag fortsätta att fördriva tiden med min ängel!
Min andra ängel kommer hem idag och jag längtar så hiiiimla mycket!!!!

Inga kommentarer: