torsdag 2 juni 2011

Hatar att drömma ibland

Har sovit hur dåligt som helst inatt ..
Jag har legat och vridit och vänt på mig och drömt en massa som jag helst av allt vill undvika att ens tänka på. Det var så obehagligt, att jag vaknade mitt i drömmen och började gråta och svettades som bara den. Hatar sånt!

Igår fick jag i alla fall hem mitt smink och idag ska jag testa det och se ifall det är lika bra på mig. Fick även hem min långklänning som jag beställde, en vit, och den passade jätte bra. Men tyvärr är den lite genomskinlig, så får försöka fixa en i en annan färg.
Nu återstår bara en leverans till mig, sen är det klart. Förutom att jag ska hem till Emir på söndag och hämta mina grejer han köpt med från USA. En skjorta i Ralph Lauren och två pikéer i Ralph Lauren och sen ett par converse. Allt det för enbart 1300, hur bra!?


Nej nu ska jag fortsätta pyssla med min ängel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

herreud säger jag bara.. WOW DU HAR MÄRKESKLÄDER...WOOOOOOO´W!!!!!

nermanatahirovic sa...

hahahahah, ja det har jag och "WOOOOOOW" :)