tisdag 14 juni 2011

Ingen annan

Man inser inte vad kärlek till barn innebär förrän man verkligen får uppleva den. Jag älskar min dotter över allt annat på denna jord och jag skulle ge henne hela världen om jag kunde, ifall hon ville ha den. Hon är den enda jag alltid kommer älska och ställa upp för. Min ängel med andra ord.

På tal om annat så är Oscar fortfarande kvar utomlands och jag längtar ihjäl mig efter honom. Men han kommer hem snart och då ska jag pussa och krama sööönder honom!
Vi har lite grejer inplanerade i helgen så det är skönt och det ska bli mysigt. Det enda negativa är att jag kommer sakna min skuttfia och att vakna upp utav henne. Men, det kommer säkert gå bra.


Även ett STORT GRATTIS till min pappa som fyller år idag. Vi har fikat, ätit tårta och haft det mysigt. Imorgon ska han få sin present också. Världens bästa pappa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så söt hon är :) hon är lika söt som sin mamma. Hoppas allt är bra med er, kram

nermanatahirovic sa...

tack så jätte mycket! :) Allt är kanon! kram

Smokin section sa...

åååh vilken sockertopp!!! äta hennes kinder

nermanatahirovic sa...

Haha ja vet!!!! Ihihi