söndag 12 juni 2011

Så typiskt

Oscars studentvecka är över och vi kan äntligen tillbringa kvalitetstis tillsammans efter allt plugg innan det och slit och ja, efter denna vecka som vi knappt setts. Så åkte han iväg idag. Men, han kommer hem lagom till att hålla mig sällskap när jag ska till sjukhuset på fredag och det känns skönt. Sen har vi resten av tiden tillsammans.

Igår så var i alla fall Melina och jag inne i stan och fikade på Ströget med Nina och Jasmina, sen drog vi hem till Nina en stund. Det var roligt att träffa de, då vi inte ses så ofta!
Efter det åkte jag hem och lagom till det att jag kom hem, så kom mitt hjärta hit. Vi myste i mängder efter att Melina somnat och åt jordgubbar med grädde/socker och bara njöt av varandras sällskap. Så det var inte alls så jobbigt att han skulle iväg idag. Jag får ju vänja mig med tanke på hans yrke i framtiden.

Idag så har jag varit inne i Linköping med Ajla och kollat runt lite. Hittade dessvärre ingen present till pappa, så får fixa det imorgon! Jag hittade ett par byxor till mig och två par skor. Nu ska jag alldeles strax åka och hämta Melina, min ängel!

2 kommentarer:

Aldijana, sa...

Ni är fina tillsammans! :)

nermanatahirovic sa...

Tack så jätte mycket!!! :)