lördag 11 juni 2011

Oscars student

Idag har det varit min underbara pojkväns dag! Han har tagit studenten och jag har nog aldrig varit så stolt över en person. Jag var så himla glad för hans skull när han sprang ut och det som värmde inombords var att han hela tiden skrek att han älskar mig och visade mig en massa kärlek, även fast det är HANS dag. Han är fin!

Imorse åkte i alla fall Melina och jag in till Linköping, vi mötte upp svärmor och Sussa och satte oss på Gyllen caféet och åt/fikade innan vi begav oss ner till Oscars skola. Efter att de hade sprungit ut så gick vi hem till svärmor för att invänta Oscar för att åka ner till deras sommarstuga.
Där väntade en massa folk och det var hur trevligt och roligt som helst!

Oscar höll första talet och jag blev helt tårögd. För hela talet handlade om hur han tackade mig för att jag har pushat honom och gjort så att han fixat skolan in i det sista nu. Jag blev så rörd och så glad, för att det kändes skönt att höra. Visste inte att jag hade gjort så stor inverkan.
Sen höll svärmor och svärfar tal och även deras tal var hur rörande som helst. Ja, en känslosam dag minst sagt!

Nu ligger jag här hemma i sängen och har precis pratat i telefon med Oscar. Jag känner sånt pirr i magen och jag är så förbaskat kär i honom. Det slog mig just idag, hur pass mycket han faktiskt betyder för mig och hur jävla stolt jag är över honom!

Imorgon börjar en underbar sommar med honom, fast denna gången som ett par. Jag längtar!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Melinas pappa tog väl också studenten, uppvaktade ni inte honom också? Han som gett dig det bästa du har i livet?!!!
M

A sa...

ame för helvete fan lider du/ni jävla patetiska fuckfaces av...

LÅT bruden vara! sjuka fan!

Hon skiter väll faaan i om han tar studenten eller inte! JA , han e pappan men hade hon fått välja hade hon nog fan hellre velat ha sin nuvarande pojkvän som hon verkar ha de SKITBRA med som pappa ,på riktigt nu, DNA mässigt asså. MEN nu e det så att timmy e pappan OCH!!!. OCH, dom båda finns i melinas liv o de räcker. dom behöver INTE vara där i varandras privata. SÅ FUCK OFF. trött på läsa sånna dumma jävla dumkommentarer från retarderade jävlar som du då som skrev här nu. IDIOT!!!

Anonym sa...

Omg snacka om att du tycker om lammkött. Tre år yngre killar, dude come on.. Blä :s man ser att du är mycket äldre också.. 
Ps. Han är inte din "man" och hans mamma är inte din "svärmor" så länge inte ni är gifta..
Pinsam chey. 

nermanatahirovic sa...

jag ääääälskar lammkött och jag får kalla Pia och Oscar för vad jag vill :) Om det stör dig så läs inte? haha :)

Mona Osman sa...

Alltså jag är inte äns nära vän till Nermana men jag läser hennes blogg för jag att jag helt ärligt är nyfiken. På henne, hennes dotter, hennes liv. Jag blir glad av att läsa att Nermana är lycklig och jag tycker hennes dotter är hur jävla vacker som helst. Spela roll vem som är pappa, det är Nermanas dotter, det är Nermana som burit på henne i 9 månader.

Jag pratar även med Timmy lite till och från, mycket trevlig kille som bryr sig med hela sitt hjärta om hans dotter PRECIS SOM NERMANA.

Men ni ser inte mig sitta här och skriva massa med bajs kommentarer till henne? Jag förstår helt ärligt inte vad ni IDIOTER som faktist ödslar tid på att skriva dumma kommentarer till henne vinner på att göra det? Mår ni bättre av att klanka ner på henne för att ni innerst inne är avundsjuka på vad Nermana har? En pojkvän som älskar henne och underbar dotter som kommer växa upp och bli blad de vackraste kvinnorna på denna jord? Och en av dom mest självständiga tjejerna någonsin (precis som sin mamma).

Hejja Nermana!

nermanatahirovic sa...

Mona:
Snäll och gullig du är som lägger ner tid på att skriva något sånt! Men ärligt talat så tar jag inte åt mig, det är därför jag inte lägger ner energin på det :)
tack ska du ha i vilket fall för de fina orden!!!

Anonym sa...

Ni som har alla illa kommentarer både om mig och Nermana, Snälla låt bli! Även om vi inte visar det så tar vi illa upp, tro mig!
Och Nermana, glöm allt elakt folk säger!

Kram till världens bästa mamma!

// Timmy

Aldijana. sa...

Ska man börja skratta eller gråta? Seriöst?! .. "Man ser att du är mycket äldre!" Fan ska det betyda? Skillnaden är 3år?! Kom igen ! Fan har folk till IQ?! Kärlek är kärlek! Synd att vissa inte kommit in på det spåret än, går miste om något så vackert. Folk är tillsammans med 10-20års skillnad. Ingen normal snear för det. Alla väljer själva. Tur att man är olika! Men fortfarande? Lamm kött? haha. säker att du inte vill smaka en bit? njam njam .. haha! Man ser inte skillnaden inte konstigt finns knappt någon skillnad! Finns ett par där mannen är 32 och kvinnan 44, hur vackra som helst tillsammans. Man tänker inte ens på själva skillnaden just för att man ser att de är varandras pusselbitar, passar ihop så perfekt.

nermanatahirovic sa...

Haha Aldijana, va söt du är!!
Men grejen är den att jag tar inte åt mig, eller jo på det sättet att jag känner mig starkare av att folk verkar så sjukt avundsjuka, det får mig att må bättre faktiskt och ha större självförtroende och gå högre med huvudet. För allt är genomskinligt, patetiskt :)

Och tack!! Haha jag får till och med höra att jag ser yngre ut än vad jag gör. And WHO cares om Oscar är två år yngre än mig?! Så löjligt, kälek har som sagt igen ålder :)

Kram på dig!!