torsdag 2 juni 2011

What's up with people?

Okej, måste bara klargöra en sak. När jag skriver att Melina åker och att jag ska hämta henne eller att hon varit iväg (ja, när jag använder något i stil med de fraserna), så är Melina hos sin pappa och tillbringar tid med honom.

För det andra så förstår jag inte hur folk orkar lägga ner tid på att kommentera omogna och onödiga ord och meningar om de nu stör sig så mycket på mig? Haha, jag menar, hur orkar man ens? Har man inget bättre eller vettigare för sig i så fall?
Kommentarer från att jag tjatar om mitt utseende och att jag inte har ett fint utseende, till att jag struntar i mitt barn (vilket är helt absurt för jag nämner henne i nästan varje inlägg jag skriver och är med henne typ 24/7 förutom när hon är hos sin pappa typ). Sen de där genomskinligt pikande kommentarerna om att Melina liknar sin pappa. Alltså, det är ju inte konstigt att hon har vissa av hans drag, det är ju hans gener också och inte bara mina? I ain't stupid. :)

Men jaja, men det gör min dag faktiskt ärligt talat. Även om vissa saker är too much ibland. Men när jag läser sånt så vet jag att jag har haters där ute och det är bara tecken på att folk stör sig på något på mig och jag mår faktiskt bra utav det. För innerst inne är det avundsjuka på någonting.

Jag mår bra nu och har ett bra liv, resten kvittar för mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag menade inget illa när jag skrev att hon är lik ditt ex, dt kvittar egentligen för hon är Jättesöt :) och absolut ingen pik va dt. Så jag ber om ursäkt om du tog illa vid. Men efter 6 månader förändras utseendet mkt, min dotter va väldigt lik sin pappa nu är hon kopian av mig. Sry än en gång!

Anonym sa...

Du har skrivit om 24/7 flera gånger, vad är det som händer då???Nu får du berätta haha annars döööör jag av nyfikenhet!!!!!