onsdag 1 juni 2011

Yesterdays and todays

Zcat, Danira och jag påväg till Oscars sommarstuga.
Henke och Oscar chillade i solen
Hjärtat och jag!
Vi åkte vattenskooter och även motorbåt i mängder!

Hjärtat grillade Danira och jag fulade oss lite .. haha


Har haft två jättebra dagar! Igår så åkte Danira, Zcat och jag till Oscars sommarstuga där han och Henke var. VI åkte massa jetski och motorbåt och bara satt och chillade i deras nya sköna soffa! Det var en helt toppendag! Tyvärr hann inte vi testa på att åka vattenskidor, men Oscar har lovat mig att lära mig åka och det är mååånga sommardagar kvar (förhoppningsvis).

När vi kom hem så myste vi och lekte med Melina tills hon somnade. Sen tittade vi på film och hade lite hemmaspa. Jag fick kvar lite grejer av Danira och det var verkligen riktigt bra grejer. Så jag funderar på att köpa det! Huden känns bokstavligen som babyhud, len och hur ren och fin som helst. Hoppas även att jag snart får mina produkter från I.D som jag beställde tack vare min fina vän Danira! Fick även lite prov av hårinpackning utav henne. Hon har alltid lite småplock med sig, kanske beror på att hon jobbar på ett av de bästa ställena ever?! haha
Idag så gick jag ner med Melina till de två och låg i sängen och myste. När Melina åkte så åkte vi tre in till stan. Först till Hugo för att äta och sen till Ströget för att fika. De lämnade mig runt två tiden, för då skulle jag åka och kolla på dagis till Melina.

Nu ligger jag hemma och vilar i väntan på att Oscar ska komma hit och myyyyysa lite.

4 kommentarer:

Maja sa...

Melina är verkligen jättesöt! Grattis!
Jag följer din blogg och har undrat över en sak du ofta nämner. "melina ska åka" "ska hämta melina". Vart är det hon åker hela tiden?

nermanatahirovic sa...

tack ska du ha! :)
Hon är hos sin pappa.

D sa...

<3 you!

nermanatahirovic sa...

and I <3 u!