lördag 18 juni 2011

I förrigår kom Oscar hit när han kommit hem. Vi satt på altanen med mamma och Melina och pratade i flera timmar, det var riktigt skönt!
Sen så la vi oss i rummet och tittade på ett avsnitt av Nittileaks och bara njöt av varandras sällskap. Oscar åkte hem ganska tidigt, så resten av kvällen passade jag på att gosa med Melina helt ensam. Hon är min ögonsten!!

Igår så åkte Melina för att vara borta fram till söndag, jag vet inte hur jag ska klara av det. Det känns jobbigt, men man får ju vänja sig.
Blev även sjukhuset tidigt på morgonen och jag kom inte hem förrän vid halv 12. Då la Oscar och jag oss och bara sov och vilade, eftersom jag var illamående. När vi hade vaknat så gjorde jag iordning mig och vi åkte hem till Skänninge. Där vi tog det lugnt och åt middag med familjen Medborg.

Nu har jag vaknat och väntar på att mitt hjärta ska vakna. Vi har tänkt åka till Smultronstället i eftermiddag, men allt beror ju på hur vädret blir.

Inga kommentarer: