tisdag 7 juni 2011

Mys med min busunge!

I söndags så kom Oscar hit och var här ett tag, vi vilade mest och tog det lugnt. Åt mat, somnade i typ två timmar och sen var det dags för mig att hämta min ängel!
Det var jobbigt att ha henne borta, för att man tänker mycket på henne. Jag tror inte att Melinas pappa gör något fel och det är inget personligt mot honom, men man är orolig som mamma. Det är medfött!

Oscar åkte hem rätt tidigt, för att jag hängde med mamma och pappa till Ajla. Jag ville tillbringa tid med min prinsessa såklart! Så jag lät knappt någon annan hålla henne, eller jo, i sisådär 5 minuter max.
Jag fick mina grejer som Emir hade köpt med sig och allt passade så himla bra, jag är så nöjd!

Igår så var Ajlas familj här ett tag och Ajla stannade kvar. Vi lekte med Melina och busade en massa. Efter att pappa hade skjutsat hem henne så gjorde vi oss iordning och åkte hem till våra kusiner. Vi fikade, drack kaffe och pratade. Har fått en massa fin tid med min fina och nu ligger hon och blundar lite så jag ska passa på att få i mig lite mat i alla fall.

Har inte kunnat sova ordentligt inatt för jag är så rädd för åska och det åskade som bara den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Jag förstår att du längtar och tänker på din lilla tjej, men har du tänkt på att hennes pappa faktist kan ha samma känslor när hon är hos dig?! Jag tror att känslor hos en kille kan vara precis lika djupa. Kanske nåt ni måste snacka om?! Lycka till med er lilla dotter och lita på varandra att hon har det toppenbra hos vem hon än är.

Anonym sa...

Du skriver fortfarande att Melina är "borta" när hon är hos sin pappa! Det är hon ju INTE, utan hon är HEMMA hos honom och hans hem kommer alltid att vara hennes hem också!!! 4 ever and ever and ever.......

nermanatahirovic sa...

Men för mig är hon ju borta från MIG. Jag menar inte direkt att hon åker iväg till en främling, men hon är ju iväg ifrån mig och borta från mig. Sluta lägga er i vad jag skriver och om det stör er så hitta på någon annan sysselsättning, herregud.