lördag 18 juni 2011

Söderköping

Idag så åkte Oscar och jag in till Söderköping för att äta lite glass, faktiskt första gången jag är där konstigt nog. Men jag tyckte inte det var något märkvärdigt med det och jag trodde faktiskt att glassen skulle vara lite mer "exklusiv" eller vad man ska säga, men smakar ju nästan likadant som glassen man köper i mataffären och lägger upp.
Men i alla fall! Det var mysigt och jag gillade staden, riktigt fin och mysig som sagt! Vi stannade till på "marknaden" och köpte brända mandlar och donuts och efter glassen så åkte vi hemåt.

Vi tillbringade en stund här hemma i Motala hos mig och sen åkte vi till Skänninge för att äta middag med familjen Medborg. Riktigt god mat!
Nu är vi hemma hos mig i Motala igen och ska bädda oss framför andra Pirates of the Carribean filmen och bara njuta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste ha varit skönt ätt slippa alla blickar och skitsnack i Motala om inget annat! Hoppas du hade en bra dag!

nermanatahirovic sa...

haha tack ska du ha! Men jag tänker inte på blickar? Haha och även om folk tittar snett på mig så borde de se sig själva först :)
Jag går med huvudet högt vare sig det är i Motala eller någon annanstans, för folk kommer alltid snacka "skit". :)