torsdag 23 juni 2011

Göteborg

Åkte till Göteborg i förrigår på morgonen med Lasse, Gustav, Lisa och mitt hjärta. När vi var framme checkade vi in på hotellet och drog vidare till Liseberg direkt.
Hängde där hela dagen och åkte, åt mat, spelade spel och hade hur roligt som helst.

Framåt kvällen så drog vi oss till hotellet igen för att göra oss iordning och äta ute på Hard Rock Café. Sjukt god mat och frän inredning!
Väl hemma på hotellet igen, så deckade Oscar och jag SNABBT. Men jag drog upp honom tidigt för hotellfrukost, för det är det bästa som finns. Haha!

Dagen började med att åka till Oscars flygskola för att de skulle fixa lite och kolla på Oscars lägenhet, men jag fick ju inte följa med in ..
Resten av dagen spenderades på Liseberg igen. Det har varit riktigt mysiga och lyckade dagar! Jag saknade min lilla prinsessa, men har gosat söööönder med henne sen kl 9 imorse. Och imorse så höll jag i henne, så vred hon på huvudet, log och sa "mamma" flera gånger i rad. Så hiiiiimla fantastisk känsla, LYCKA är vad det är!

2 kommentarer:

indira sa...

Jag skrev till dig en gång om att du inte ska bry dig om vad andra tycker och tänker angående ditt liv osv. Jag har iaf fått en dotter för tre veckor sedan. DET FINASTE som finns i världen är faktiskt att vara mamma. Den här lärleken finns inga ord för. Så jag kan tänka mig känslan när ens barn säger mamma till en. :) / Indira

nermanatahirovic sa...

Vad söt du är, tack! :) Ja det var en helt obeskrivlig känsla!
Åh vad roligt, grattis!!! :)