tisdag 14 juni 2011

Jag mår bra

Varje gång jag loggar in och ska skriva ett nytt inlägg och märker att det har droppat in nya kommentarer så ler jag. För varje "elak" kommentar jag läser (men även de gulliga som "skyddar" mig), så mår jag bara bättre och bättre.
Liksom, det känns skönt att folk verkar så himla avundsjuka på mig och orkar lägga ner energi på att ens kommentera det som de kommenterar. Jag går bara med huvudet ännu högre och älskar mig själv och mitt liv ännu mer.

Så tack för att ni bygger upp mig och min självkänsla och förlöjligar er själva!

3 kommentarer:

amela sa...

fuck people..niko te nepita koliko si se ti isikirala, i kako ti je bilo.A da se njima desi sve ovo, bilo bi sigurno dobrih razloga za to!Nedaj boze da se tebi nesto desi od svog stressa och skit. Nista nije vrijedno tebe, a pogotovu neki seljaci. Radi kako hoces i skim hoces, bas onako kako tebi pase..jer sama sebi znas najbolje!:)

Anonym sa...

"a pogotovu neki seljaci. Radi kako hoces i skim hoces, bas onako kako tebi pase.." höhö made my day!

nermanatahirovic sa...

Haha, znam. Ali narod je tako sebican, i nikad sebe sam nevidi nego samo druge. Takav narod je naivan i glup :)