måndag 6 juni 2011

Varamon + Harrys en lördagkväll

Elin, Matilda, Anja och jag sitter och umgås och njuter
Jag lite sådär förvånad typ
Sanna och Anja påväg in, så nöjda

Anja och Sanna spelar kubb!
Matilda och moi Jag, snart påväg in till Harrys


I lördags så blev det lite utgång för min del, var ungefär 9 månader sen jag gick ut och festade. Det var roligt faktiskt och det blev en bra kväll!
Först kom Anja hit, sen åkte vi med Matilda, Elin och Sanna ner till Varamon där en massa annat folk var. Vi satt på en filt, drack, pratade, spelade kubb och bytte låtar självklart. Det var en sjukt mysig kväll!
Vi åkte vidare till Harrys, men åkte hem efter ungefär en halvtimme. Det var verkligen inte alls mycket folk ute och det var så himla tråkigt. Så jag var hemma strax innan 01.

Inga kommentarer: