fredag 3 juni 2011

Living the good gooood life

Vaknade av min underbara dotters busiga oljud imorse, hon är så himla underbar!
Hon ska sova borta första gången imorgon och jag är hur nervös och orolig som helst. Kommer vara tufft och tungt .. Känns så overkligt att min dotter som inte ens är 6 månader, ska sova borta. Men jag får vänja mig och jag kommer gosa med henne i määängder idag! Och jag kommer längta ihjäl mig efter henne .. blääää!


Nu är i alla fall Oscar påväg hit och vi ska till hans sommarstuga och njuta! Alla drar till varamon, men det gör jag imorgon istället. För Oscar och jag kommer knappt ses nästa vecka då det är hans studentvecka och han ska iväg på en massa grejer och festa och ha sig. Så vi passar på att umgås så mycket som möjligt nu. För vi träffades inte igår, men jag fick annat finbesök istället. Sanna kom hit för att träffa lilla Melina.
Imorgon ska jag även till varamon med Sanna och lite mer folk. Ska bli roligt!

Nu ska jag packa lite och byta om till bikini. Njut av vädret ni också!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!
Brukar läsa din blogg ibland, mest för att se min söt lilla prinsessa!
Du behöver inte vara orolig nu när Melina ska börja sova hos mig. För det första är det ju inte första gången hon sover hos mig heller, hon har ju sovit rätt många gånger hos mig tidigare. Och för det andra sover hon inte borta! Utan och sover hos sin pappa, och det är hennes hem också.. Hon är lika mycket hemma hos mig, som hon är hos dig!!!

Koppla av och ha kul istället för att vara orolig, jag är väl inte orolig när du har Melina.
Så du behöver väl knappast vara det när hon är hos mig, enligt mig är det fullständigt självklart att Melina är hemma när hon sover hos oss båda, så njut av att vara ledig!
Så njut istället, och längtar du efter henne är det bara att komma förbi, hos mig är du alltid välkommen :)

Kram Timmy

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA ^

motalabo sa...

jag förstår att du känner dig orolig över att lämna bort din dotter. hur roligt är det att ha henne hos hennes far som bryter ett ben varannan dag typ? han verkar ju inte direkt försiktig. :-P

Anonym sa...

Hellre att hon är hos en pappa som bryter ben på sig själv o tar hand om sin dotter som en gud än att hon ska vara hos en mamma som inte ens ville ha henne from the first begining och som inte alls var redo to beeee mooorssaaa

nermanatahirovic sa...

Tack för ip nr och varsågod till en anmälan.

Är verkligen trött på all skit jag får ta för absolut ingenting, medan ni tror att den andra parten betett sig som "Gud".
Tycker att folk kan skaffa sig ett bättre liv än att klanka ner på mig.
För det första tar jag hand om min dotter och hon är mitt allt. Annars hade jag inte kämpat för henne och för det andra så finna det mycket folk "inte vet" och väljer att inte tro på. Men jag vet vad som är sanning och jag är världens bästa mamma.
Sen att folk uttrycke sig om sånt de bokstavligen inte et ett skit om, det är så sjukt pinsamt.

D sa...

Skulle vara intressant att höra dig resonera kring detta om det hände dig själv. Vakna upp och få veta att du ska föda om tre månader? Dessutom föda ett barn som till hälften tillhör någon som sårat och varit något helt annat än en bra pojkvän under slutet av förhållandet (det var ju bra till en början)? Förhållandet var över. Tror knappast du skulle sjunga 'oh happy day'. Det är så lätt att prata när man själv inte kan förstå hur det känns när ens liv vända upp och ner. Dessutom, hur pepp var Timmy på det när han först fick veta? Inte så. Och who can blame any of them? En chock för båda. Och det som räknas är väl NU. Inte då. Folk är såna bakåsträvare nu för tiden.

Nermana, du är en underbar mamma. Och det är du oavsett om jag vore din vän eller inte. Du har kämpat mot all skit som de har slängt på dig för att ta ifrån dig melina. Och det bevisar allt. Det kommer det även göras i rättegången. :)

Anonym sa...

Skit i vad folk säger Nermana, dom känner dig genom bloggen inte personligt. Dom är bara avisar på ditt liv.

/A

Anonym sa...

Alla ni som hackar ner på Nermana och mig, kan ni inte bara lägga av. Vi bådar älskar Melina över allat annat. Nermana är faktiskt en fantastiskt mamma, och jag tror att hon tycker jag är en bra pappa till våran lilla prinsessa!! Nermana och jag har haft våra meningsskiljaktigheter men det är inget som någonsin kommer påverka Melina. Att Melina har det bra är det viktigaste för oss båda, och det skulle inte vara bra för henne om vi var osamns eller bråkade, så därför gör vi aldrig det.. Nermana och jag är trygga i vetskapen om att vi båda gör ALLT för vår lilla tjej. Sluta klanka ner på Nermana.
Hon är min dotters mamma och det är jag stolt över!!!
Nermana och jag är båda unga, och JAG det kom som en chock för oss båda att vi båda blev föräldrar. Men är det viktigt? Vad som hände innan Melina föddes? Är inte det viktiga hur vi gemensamt tar hand om våran lilla dotter nu? Att Melina är trygg, glad och älskad! Det spelar mig ingenroll vad ni säger om mig, men GE FAN i min dotters mamma!

Kram på dig Nermana och stå på dig!

DU vet vad som är viktigaste av allt, det är det tandlösa leendet som man skulle kunna dö för! Vi ses i morgon vid 11.

Gooood bleeeees ya!

// Timmy

Anonym sa...

Ni verkar vara toppenföräldrar båda två!! Jag vet att båda älskar henne och gör allt för att hon ska ha det JÄTTEBRA!! En härlig liten tjej som kommer att bli till stor glädje för er båda! Kram till er alla tre!