måndag 27 februari 2012

23

Har fyllt, eller ja fyller, 23 år idag. Det känns som att jag är 20 i alla fall, haha. Äldre vill man ju inte bli, men what to do. Har fått sjukt mycket fina grejer utav vänner och även ett paket som kom från Kalifornien idag från Sanna. Ni är alla så jäkla underbara!

Har inte tid för bloggen eller så, dessutom orkar jag inte då jag har Melina hos mig hela vecka, sedan i lördags. Vi har lite grejer att se fram emot tillsammans, mysigt! Hon är det bästa jag har och finaste och måste ta vara på tiden, då hon varit ifrån mig i nio dagar. Underbart att ha henne hos mig igen i alla fall. Godnatt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattiiiis! Hoppas alla dina drömmar och önskningar går i uppflyllelse:)

Hanna sa...

Du har inte tid med bloggen för att du har Melina, jag trodde hon är på dagis 3-4 timmar varje dag. Kanske du tränar på gymmet då?

nermanatahirovic sa...

Anonym: tack så jäääättemycket!! :)

"Hanna": Gud vad folk måste störa sig på ALLT? Hahah..Ja den små timmarna känner jag att jag hellre lägger på viktigare saker just nu. Men tack för att du bryr dig. LOL

Samra sa...

Grattis i efterskott, sve najbolje :)

Anonym sa...

Grattis i efterskott snygging! Zelim ti sve najbolje :)

nermanatahirovic sa...

Puno ti hvala! :) Vet ju inte vem det äääär? haha..