söndag 19 februari 2012

Deeper side of you

Fredagen tillbringades här hemma med en massa gäster och folk. Kollade på balkan versionen utav Idol och skrattade i mängder. Skrattade så pass mycket att jag var helt blöt om kinderna utav alla tårar. Det var välbehövligt!
Igår så blev det att åka in till Linköping med Ajla och Emir. Vi strosade runt på stan och alla tre shoppade en hel del. Jag fick välja födelsedagspresent ifrån mamma och pappa, var nära på att köpa en rätt snygg Peak jacka inne på MQ, men ångrade mig sen .. Fick bli ett par grymt snygga, ljusa G-star jeans. Tack till världens bästa föräldrar! (De visar jag längre fram, med allt annat som även jag fyndat och andra presenter som jag ska få).

På eftermiddagen blev det ett gympass och jag var dyngsur hela jag, svettigt och bra! Fick ett SMS utav Ninos om en fest i hans ära, då han fyllde år när han var i Thailand nu. Så drog dit med en massa folk, blev en lyckad och bra kväll.
Idag har jag enbart vilat och tagit det lugnt, ska sova när som helst. För imorgon bitti, och resten utav denna vecka, får jag träffa Melina på dagiset då inskolningen fortsätter. LÄNGTAR en massa! Blev även pannkakor och kaffe hemma hos familjen Redzic tidigare ikväll, SJUKT gott!

Hoppas ni har haft en bra helg och godnatt!