fredag 24 februari 2012

Where have you been all my life?

Har haft en riktigt bra dag! Inte nog med att vädret är så skönt att man svettas i vinterjacka, så har jag träffat underbara personen. Först Robin och vi tog igen en massa tid, med tanke på att vi inte umgåtts eller träffats på flera år, så kändes det som att det inte gått en enda dag. Lika avslappnat och roligt, skrattade hela tiden!
Efter det mötte jag upp Matilda en sväng och fikade med henne och pratade!

Nu ska jag byta om och bege mig till gymmet. Emir ringde nyss och frågade om jag ville med till Norrköping för att bowla och sova över där och jag sa ja så klart! En spontan och rolig kväll kommer det bli, det vet jag.

Imorgon får jag hämta Melina och ha henne hemma hos mig i ungefär 10 dagar i sträck, vilket känns så himla underbart! Nu måste jag rusa! Har en bra helg, för jag kommer inte kladda här efter att ha hämtat Melina. För mycket att ta igen! Puss!

Inga kommentarer: