torsdag 23 februari 2012

You are the one I never thought I would fall for

Tänkte börja köra med "dagens pass" inlägg här och berätta vad jag gör, vilka övningar hur många reps och set och så vidare. Det låter väl roligt? För har fått en del frågor kring min träning (inte för att jag känner mig som värsta förebilden, haha. Men kan ju vara roligt). Vad tycker ni?

I alla fall. Dagens pass gick bra! Kondition, mage och rygg stod på schemat. Efter det tog jag en lång och härlig dusch och har sedan dess bara varit hemma med mamma och pappa.

Morgondagen ser jag fram emot. En lunch/fika med en efterlängtad, gammal vän! Och efter det en kopp kaffe med Matilda. Kvällen spenderas med en massa nära och kära hemma hos ett par vänner till mamma och pappa, om inget annat roligt, men lugnt, dyker upp. En riktig mysfredag!

Inga kommentarer: