torsdag 16 februari 2012

"There's plenty of fish in the sea" .. Well, I just suck at fishing!

Har verkligen fullt upp om dagarna nu! Sen är jag så slut om kvällarna, att jag knappt orkar något. Går ju upp vid 07 på morgonen och så kan jag inte somna förrän runt 02 på natten, även fast jag är helt slut. Ligger bara och vrider på mig, förstår inte varför?!

I alla fall, mår så sjukt jäkla bra just nu. Aldrig mått såhär bra som jag känt de senaste dagarna, hela veckan har varit SÅ bra. En massa fina ord, mycket skratt, träning (som får mig att må extra bra), bus och lek med Melina, att hon börjat dagis och verkar stortrivas med den underbara personalen. Det enda som fattas just nu är att allt annat runt omkring ska lösa sig som jag kämpar med. Men det ska jag se till att det gör!

Nu ska jag fortsätta vila under tiden Melina sover. För när hon har vaknat, ska vi bege oss ut i snön och åka pulka, kul!
Ska ta vara på denna dag så mycket det bara går. För imorgon bitti efter dagiset, ska Melina åka hem till sin pappa och vara där fram tills lördag nästa vecka. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det, hon har aldrig varit borta SÅ länge. Inte för att jag är orolig just, utan för att jag kommer sakna henne enormt mycket..

Inga kommentarer: