onsdag 29 februari 2012

Something always brings me back to you

Melina ligger deckad efter dagisbesöket imorse. Jag väntar på att hon ska vakna, få i sig lite mat och sen ska vi in till stan och fika! Ikväll ska vi bada lite tillsammans och mysa. Imorgon bitti väntar dagis igen. Hon verkar stortrivas och det gör mig riktigt glad! Min solstråle.

Ska göra separata inlägg för träningen nu och skriva upplägg på mitt matintag samt vad för övningar jag gör, hur många reps och set. Spännande va?

Nu ska jag få i mig lite lunch.

2 kommentarer:

A sa...

Ser fram emot dina tränings tips, då blir man själv taggad och possitiv till träningen.

nermanatahirovic sa...

Tack så jätte mycket! Absolut!
Jag har gjort en ny blogg som enbart ska handla om träning osv! Hoppas att du får någon nytta utav det :)
http://healthynotskinny.blogg.se