onsdag 29 februari 2012

Kämpas lite, svettas lite

Vet som sagt att jag kommer ångra mig imorgon bitti. MEN, jag har fått upp min motivation med tusen. Har suttit och läst i lite bloggar, kollat klipp med olika övningar och så vidare. Har fått ännu mer inspiration, tips och större motivation (som sagt) på träningen. Men även vad gäller kosten och vad jag ska göra för att tänka på maten lite mer. Har lagt på mig två kilo, men det är förmodligen muskelmassa, då jag inte känner mig tjock? I alla fall, nu börjar det seriösa. Känns som att allt hittills bara har varit uppvärmning på något sätt.

I alla fall! Från och med imorgon ska jag börja anteckna vad jag äter om dagarna, vad jag gör för övningar på gymmet, konditions pass och så vidare. Peppad till tusen!

Nej, NU måste jag försöka somna! Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Använd dig av funbeat vetja.

nermanatahirovic sa...

Tack för tipset!

Aldijana sa...

Muskler väger mer än fett! När man börjar träna, för mer muskler, går man upp lite, inget farligt, man är fastar och finare, inget fett som man går upp i! :) Dont worry! Hihi. Fina duuuu! & JA, skriv dina träningspass, matintag osv, väldigt kul & spännande. PUSS!