torsdag 16 februari 2012

You make me believe, you are my hope and miracle. I love you

2 kommentarer:

Jasminka sa...

Jag följer din instagram och även din blogg, känner inte dig dock..!(hoppas att jag inte låter som en stalker :(.) men jag dör VARJE GÅNG jag ser bilder på din dotter och på era bilder ihop. En av de sötaste bebisarna jag sett i mitt liv, masallah! Du är också verkligen hur snygg och vacker som helst. Naslijedila ona od tebe sve najljepse!

nermanatahirovic sa...

Haha nej Gud neeeeej! Jag tar bara åt mig och blir helt till mig, tack så jätte mycket för de fina orden! Det betyder mycket att höra något sånt, även från någon som inte ens känner en. OJ!! Tack ska du ha, stvarno! Vet inte vad jag ska ska säga.. Blir helt lost. :$
BAS ti hvala i ja tebi zelim sve najljepse i najbolje u zivotu!