onsdag 1 februari 2012

We run LA

En riktigt bra eftermiddag och kväll. Blev att hämta upp Ajla, dra en solning och sedan ett gympass. Kondition och intervaller på löpbandet i en halvtimme, sedan rygg och ben. Efteråt åkte Melina, mina föräldrar och jag hem till Ajla för en kopp kaffe och mys.

Nu ligger jag i sängen och är nyduschad och luktar helt sjukt gott efter att ha smörjt in mig med en bodylotion från The Body Shop som luktar körsbär. Har en skål med fil och flingor och en med vindruvor, ska få i mig det då magen kurrar en hel del. Hann bara dricka en shake efter träningen, så har inte fått i mig mat och känns lite sent för att gluffsa i mig "riktig" mat. Så blir detta lätta för att få hungern att gå över. Imorgon väntar en bamse frukost, med ägg såklart!

Nu ska jag kolla på GG och 90210 för andra gången idag. SÅ bra avsnitt! Lär nog somna till det, förhoppningsvis i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ifrån vilken sida laddar du ner 90210 och gossip girl? :)

nermanatahirovic sa...

Piratebay :)

Anonym sa...

Oh, kako imas slatku kcerku. Äta! Bog ti je vjecno cuvao Nermana. Nedaj dusmanima da ti srecu kvare! Kram