tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Min dag har varit perfekt, från morgon till kväll! Imorse hämtade jag Melina vid 11, efter det åkte vi två hem till Elina och Erna så de två fick leka. När vi väl kom hem så somnade Melina direkt och jag passade på att ligga bredvid henne och njuta av hennes närhet! Sen har vi varit ute och åkt massa pulka, skrattat, varit och fikat hemma hos farbror och varit med nära och kära där. Pappa köpte även med sig hjärtformade bakelser till oss alla. Det har varit en mysig och riktigt bra dag!

På eftermiddagen hann jag även åka till gymmet och köra kondition i intervaller och efter det köra armar + mage. Var helt slut och brutalt svettig, likaså igår. Underbar känsla, faktiskt!

Nu ska jag kolla på avsnittet av Top Model och sen ska jag försöka sova. Upp tidigt imorgon bitti, för imorgon är nämligen Melinas första dag på dagis, ska bli sjuuukt spännande! Åh, hoppas hon får det jätte roligt!

1 kommentar:

D' sa...

TACK, fina du. Söt är du! Ser att du hade en bra dag igår. Glädjer mig. Finns väl inget bättre än att dela den med någon som står ens hjärta närmst. KRAM !