söndag 5 februari 2012

The wonder of you

Blev en riktigt bra och lyckad utekväll igår! Först åkte vi hem till Camilla och sen till Emir och vidare in till Linköping och Sliver. Hela kvällen tillbringades på dansgolvet, förutom en stund då Camilla och jag beställde och satte oss i en soffa och snackade lite och skrattade massor. Kom fram två killar som sa att vi var vackra (well thank u, tänkte vi) för att sedan påpeka att jag var från Bosnien då jag hade så vackert ansikte (thanks again?! haha), DÅ började han sig fram och skulle kyssa mig varpå jag snabbt vände bort huvudet. DÄR tappade båda sin charm direkt, finns ju inget värre?

Jag var helt utmattad efter ett härligt gym pass och sedan dans i tre timmar, men sjukt bra kväll i alla fall och en hel del folk ute. Nu ska jag chilla till TVD och längta in morgonen imorgon då jag ska hämta Melina! Det kallas dock den största lyckan utav de alla, du är mammas glädje Melina!

Inga kommentarer: