måndag 20 februari 2012

LOVE IS BLIND


Var riktigt skönt, mysigt och roligt att få träffa Melina imorse på dagiset!! Även om det bara varade i en halvtimme ungefär, så var det värt varenda sekund! Har köpt en liten överraskning till henne, som jag blev helt kär i!

Efter dagiset, så åkte jag hem och började städa. Då jag ska damma allt och dammsuga och torka, så hann jag bara med ett rum idag och ska fortsätta imorgon. Efter det åkte Ajla och jag till simhallen för att simma några längder, men det var stängt. Fick istället bli ett extra långt pass på gymet med kondition och ett ben pass. Avslutade även med plankan på det hela. Njöt en stund och solade efter allt också, välbehövligt!

Blir istället att plaska i vattnet imorgon bitti och på eftermiddagen gym pass, rygg och mage står på schemat! Nu ska jag sova, eftersom jag ska upp 07. Godnatt fina ni!

Inga kommentarer: