måndag 13 februari 2012

Don't upset the rhythm

Har haft en såååå bra helg! Lekt och busat en massa med Melina och så var vi i Norrköping hela dagen i lördags, hela familjen, och hälsade på Melinas morbror och hemma hos gudmor. Igår så var vi ute nästan hela dagen i den underbara snön och lekte. Har nog aldrig skrattat så mycket som denna helg och mått så sjukt bra. Jag är så himla glad över att jag har Melina, hon är det bästa som någonsin kunnat hända mig.

Hon åkte för nästan en timme sedan och idag har jag en dag för mig själv, ska träna som bara den och använa min nya, snygga och KNALLrosa shaker. Är helt enkelt kär i den. Ska mestadels bara ta det lugnt, har blivit en sån människa nu på sistone. Visst, tycker det är kul att gå ut, men inte ofta. Älskar livet som det är!

1 kommentar:

D' sa...

I CANT GET OVER, HOW CUTE SHE IS ! =)