lördag 19 mars 2011

Anywhere you are, I am near

Har haft en helt underbar dag! Oscar kom hit straxt efter 12, så vi åkte in till stan istället för att ligga hemma och glo när det har varit så fint väder.

Vi gick runt lite i affärerna och jag hittade en kavaj som jag har letat efter i två månader nu ungefär. Den satt som skräddarsydd. Efter det så satte vi oss på Ströget och åt och drack kaffe, pratade och bara njöt av varandras sällskap. Jag hann även sy in två par av de nya jeansen jag köpt, då båda redan blivit för stora .. Sydde även in ett par åt Oscar.

På kvällen så fick mor och far vara barnvakter, medan jag var ute och åt middag med min älskling Oscar, Pia, Gustav, Lisa och Emma. Efter det så blev det bio och vi tittade på "hur många lingon finns det i världen", helt UNDERBAR film!

Jag har haft en megabra dag som sagt och nu känner jag att det är dags för sömn, godnatt!

Inga kommentarer: