tisdag 22 mars 2011

I know, everything that shines ain’t always gold

En skön dag har det varit. Har haft tid för mig själv och ibland är det skönt med egentid. Dessutom har jag hunnit sakna min fina pojkvän lite grann så det ska bli extra skönt att träffa honom imorgon, då vi båda har haft saker att ta tag i idag. Jag har fixat åt oss två och åt Melina och han har fixat åt sig själv och ja, även lite åt mig kan man väl säga.

Förövrigt har jag funderat mycket på vad som kommer att hända framöver och trots allt som sker just nu, så kan jag enbart tänka på en massa positiva saker. Men nu pratar vi om ungefär en två, tre år. Men ja, jag lääängtar! Och jag har så mycket att se fram emot känns det som.

Ibland är livet bra underbart.
Och bara för få ett bra avslut på denna dag, så ska jag läsa det superfina som mitt hjärta skrev till mig tidigare idag innan han la sig, så jag kan somna skönt. Mmmm, jag är så kär!


Nej nu ska jag sova, så godnatt!

Inga kommentarer: